Jo tack ja lever.

Längesen jag bloggade nu och jag tror knappast att jag kommer bli så mycket bättre på det heller!

*Men mycket som ska göras klart nu med skolan och det är ju mitt skitminne som sätter stopp blir det för mycket slår allt bort . sååå sjukt dåligt minne!!
MED ALLT !

Kevin är på inskolning nytt dagis med bara 5 åringar och "gamla"dagiset sköter ju det.
Blir nog bra för han, det behöver kevin kompisar i egen ålder fast det finns ju 5åringar på det gamla med men "äldre"saker anpassad till ålder!
Liten blir stor :)

kom på en ganska rolig grej eller ja va man ska kalla det för jag och sambon vart tillsammans 101110 och i år på våran 2årsdag blir 101112 rätt fränt ändå:P
Älskar honom , släpper dig aldrig !

Sen en liten lustig sak jag fattar inte hur man kan vilja göra "saker" mot en annan person som man blivit drabbad av själv?!
Minns du inte hur dåligt du mådde?! Vill du verkligen att din vän i sin ordning ska behöva må lika dåligt ?!
Eller var det ett lätt byte?! Idiotiskt tycker jag!

Nee nu ska jag hämta kevin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0