Brustet hjärta?

Livet känns.

Man ska allt få höra/lära sig något nytt var dag..

jag är stark de är jag men vissa dagar vet jag bara inte hur jag ska tackla kännslan hur jag ska göra med den.
Det känns inte bra men beslut som måste tas de är inte jag som lider de blir ju min kärlek ..
GE MIG TID ENERGI OCH ETT PRICKFRITTLIV..

Jag vill inte ta beslutet men jag måste tänker inte skriva ut ännu vad det handlar om och jag vet att måna tror 
något helt annat av inlägget.. 

På freastande ande tag av sorg och smärta som skär i mitt hjärta.-
Jag vill..men kan jag? de är frågan fast inegntligen inte.. åååå arg jag blir på mig själv !!

Allt som kommer nu är mer ett stort j-vla problem för mig. Något nytt varje dag..   

P.s tänk innan du anklagar andra för vad dom gjort som kanske inte alls stämmer med verkligheten och sanningen.

Jag har ju iaf min underbaring till son som jag aldrig kommer lämna kommer alltid finnnas för honom han är mitt liv min chans att hitta tillbaka till livet . Älskar dig mitt hjärtbarn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0