Orkar inte meeer..

mina dagar räcker inte till jag orkar inte och vet ionte hur jag ska få min tid att gå ihop med allt Studierna (jag är på väg att bli utsläng pgr av min tidbrist) , Kevin , hästen , alltihemmetsysslor , sociala livet , orken , jobb..
Och jag vet att jag heller inte kan koppla av och plugga om det är stökigt i hemmet låter idiotiskt igentligen men jag får sån press på mig att jag bara sitter och tänker på vad jag måste göra damsuga plocka undan osv, då går de ju inte in de jag försöker plugga ..

Ibland blir de bara för mycket vet inte vart jag ska ta vägen i livet faktiskt , jag vet inte hur jag ska orka ta mig igenom det heller blir bara för mycket. och vilket blir att jag får skit svår migrän och bara ligger på to och spyr kan inte göra nått , vilket jag skulle sökt hjälp för med men tiden finns inte för ett läkar besök måste göra allt annat jag prioterar mig själv sist på listan .. allt annat går före känner mig riktigt värdelös att jag inte kan strukturera upp min tid på ett bra vis , allt kräver så himmla mycket tid..

gud va snurrit allt vart .. Och ännu mer vart de idag nog för att de kanske är små saker men för mig vart de stora problem 8 st 2or på bilen mycket pengar att slänga ut bara sådär inom en månad. och de betyder att jag måste försöka jobba mera .. mår så sjukt dåligt av detta .. Fick ett skit jobbigt telefon samtal med massa ultimatum som gjorde att jag faktiskt bröt ihop grina som en tok och hade hoppats på att ken inte var hemma och såg de , hatar att visa att jag är ledsen vill inte att alla ska få veta mina problem igentligen även fast han står mig nära vill inte prata om de men kan gärna (tar imot de med ) skriva om dom just nui kände jag bara för att skriva av mig och ni som läst ända hit grattis till er att ni ens orkar läsa alla jobbiga rader..

Orka inte mer , men jag kämpar tills jag inte orkar mer jag vet att jag kan skriva allt som ska till skolan bara jag sätter mig ner och gör de men tiden orken , känns som väggen är ganska nära , ett år kvar i skolan!! efter så många år borde jag vara klar igentligen för länge sen , men jag hann inte jag fick världens underbaraste son istället jag är lycklig att jag har honom annars hade jag nog inte ens haft en utbildning idag , inte tagit mitt liv på allvar ..


det var allt för mig jobbiga och röriga rader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0