Hej,

Vet inte va jag ska skriva igentligen har ingen lust att skriva vad som hänt just nu..
utan annat bara massa skit igentligen eller skriva av mig lite..

Sitter nu med jennica och pluggar eller ja har nyss pluggat klart fredagsnöje!

Har även tagit mej i kragen och sökt ett sommar vik men vi får se besparingar handlar de ju om med men dom tyckte de lät bra har ju varit inom barnomsorgen sen nov 2005 MINST 2 dagar i veckan sen dess även hela veckor.
har ju ändå ett sommar jobb nu ladan som jag är på alla andra dagar :) garanterat jobb men vet inte hur många veckor de blir hoppas de blir några och att de andra viket fyller upp !


Tisdag snart då drar jag ner till arlanda och möter upp min älskade pojkvänn , trodde verkligen inte de fanns sån här stark kärlek , defenitivt inte att de ens skulle bli vi vi har ju kännt varandra i många år utan att de blivit något seriöst , men nu är de ändå över 6 månader sen vi tog de alvarliga steget att de skulle bli vi.
Älskar min Ken Nordin! Mannen i mitt liv!!

Sen har jag ju min älskade son som äntligen kommit till 4års trotsen fyy säger jag bara inga öron för 5 öre skit jobbigt , men jag hoppas de går över och blir bättre men just nu känns de inte så.. Älskar honom ändå gränslös kääärlek!!


Lite av skrivet.. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0