De va de ja.

Nu ska vi försöka att förklara lite här , pgr av vissa i släkten är nu denna blogg lösenords skyddad de är så att dom läser och vrider allt som sägs och nu när jag verkligen fått veta dessa 2 riktiga sidor vad som pratas bakom min rygg vill jag ha en plats där jag kan själv få skriva av mig utan att dom har en möjlighet att läsa så jag hoppas nu inte att detta lösen kommer ut som det förra gjorde!
Vi hade många minnen tillsammans både bra och dåiliga minnen som nu visar sin rätta sida och är så otrolig ledsen över detta totalt sviken trodde verkligen inte "dom" skulle sjunka så lågt!

Nu till annat orkar faktiskt inte skriva så mycket om dom , inte nu de tar i mot sån ilska jag bär och sån besvikelse..

Imorgon ska jag äntligen få åka till arlanda och hämta min älskade pojkvän guuuud va jag längtar!!

Skulle vilja flytta till hus typ nu!
Ingen som vet av något ?

Var till bvc idag med slutade med en remiss till hudik till ögon de var väntat pgr av att dom flesta på både min och antes sida har synfel så vi får se hur de slutar om de blir glasögon kanske?



Nu tv ! Hoppas på flitigare uppdatering snart bara få skriva av mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0