Känsliga timmen!

Trodde verkligen inte jag skulle få känna detta igen , ni vet den här verkliga kärleken.
Jag har alltid varit den "kännslokalla" om något går i mot mig eller hur jag ska förklara de passar de inte får de vara .
Jag bryr mig lixom inte , de kan jag inte heller kalla kärlek.

Men nu det jag har nu de kan jag kalla kärlek för de är just vad de är , är så otroligt lycklig!

Jag har verkligen fått den bästa , och jag tänker inte släppa dig i första taget. ( Typ aldrig )
Och jag vet att han inte heller kommer släppa mig för de är mig han älskar!

Jag vet att många har sina frågor men skriv en rad så svarar jag på dom de är inget mer om de .

Känslan inom mig går inte att förklara , jag har mina pojkar i mitt liv de , de jag behöver för att klara vardagen!

Tisdag de är den dagen då vi möts igen efter att du varit borta i 15 dagar
väldigt jobbiga och känslomässiga dagar men vi fixade de med :)
Nu är de väll bara vänta tills du åker igen.. Längtar inte.
Men jag vet ju varför han åker med han behöver ju jobba så klart ,
Så jag stoppar ju honom inte!


Nu till annat.

Hade ju kalas för kevin i går gick överförväntat bra !
Många som kom ,
 vart även lite stum där ett tag de ska mycket till innan jag ramlar baklänges men de va väldigt nära igår trodde aldrig du skulle dyka upp i mina ögon igen ,
 det var väldigt blandade kännslor visste inte va jag skulle göra eller vad jag skulle ta mig till ,
jag vet ju att du finns där men jag vet bara inte vart jag ska placera dig.
har du ändrats eller vad?
 Jag vet faktiskt inte.

Ja nog om de kommer nog aldrig få ett svar på detta ändå ,
hur mycket jag än tänker på just detta!
Nämner inga namn så är ingen utpekad!

Annars då? Jo kevin fick en hel del paket men hade gärnat önskat sig större paket:)
Men nööjd var han , Trött vid 6 tiden men fick INTE sova:)

Så han ringde till isak och prata med han om nånting?
Fick inte höra för han drog in som en kanon i sitt rum!
Det slutade med att vi satt i bilen på väg till färila iaf:)

KUL hade dom hemma vid tio tiden så vart ju lite sent !
 men vad gör de , om de händer en gång lixom?

Mycklet skrivit nu ! 

Ken , Kevin Jag älskar er mest av allt ! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0