Läänge sedan.

Ja då va de väll dags igen då.

Sitter brevid kevin nu som sitter och tittar på madagaskar och skrattar.
nyss ätit mat så nu är man lagomt i paltkoma. huaa.

Jul och nyår har spenderats med familj och vänner , UNDERBART !
Massa julklappar kevin var nog gladast av oss allihopa han fick ju allt han önskade sig plus lite till:)
Klart man ska skämma bort barnen när de r jul :)
 Men BARNEN menar jag alltså att kevin inte var ensamm att bli glad över han julklappar utan även Ken ,
 så han har ju barit sysselsatt i några dagar med lego och teknik prylar.

Men nu håller julen på stdas bort , uscha va fort man ledsnar på alla julsaker..
Men granen blir kvar några dagar till..

Nu till annat..
Är så fruktansvärt piss less på att bli indragen i saker som jag inte har med att göra , pratar inte ens med personerna i fråga.. men ändå ska jag tydligen gjort de?! Konstigt..
Jag har mitt liv och skiter fullstädigt i erat så geee upppp!


Annat igen,..

Nu mys med sonen , ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0