Julstress och förbannelser.

Vad man än gör eller inte gör får man för de iaf ! Lustigt :) Men jag vet ju att de finns dom som är avensjuk för att jag har ett bra liv och inte dom :)

Snart jul hela 7 dagar kvar kevin längtar som en tok och på onsdag drar vi iväg "mini semester" med mina hjärtan ska bli underbart faktiskt.
Kääärlek.

De har ju faktiskt hunnit hänt mycket sen sist läste igenom gammla inlägg som jag faktiskt inte kommit i håg att jag skrivit tror jag redan var inne i väggen då..
NU kommer jag faktiskt ihåg saker som jag inte gjorde då men som sakt jag minns inte allt urscha vilken jobbig period de var.

Iaf har jag och sambon firat 1år tillsammans för att vara exakt så var det i november :P
Trodde aldrig vi skulle göra de men de har vi gjrt och jag älskar honom otroligt mycket vill inte leva utan honom nu <3

Kevin mammas stor kille hela 5 år snart om 3 månader gud va tiden går fort har haft en massa remisser till hudik på ögon med de enda dom trodde de var att syn närverna var "lite större än andra barns eller ja en dl barn " de var vsst många som haede de och de ska tydlgen inte göra mnågot men vi väntar på ännu en remiss för att kolla upp de ännu mer. MAMMAS LILL HJÄRTA!!<3

Fick en stor eloge för någon dag sen med de var faktiskt en förälder på de stället jag är lärling på som sa ; Men gud sara vad du är duktig och bara pysslar till och gör allt så mysigt och bra gämt hur hinner du med allt?

Jag ;Ja de vet jag inte själv faktiskt?!
Hon ; Du har ju ett barn med helt otroligt. visst är han 3 år?
Jag ; Nej han är ju snart 5 år:)
Hon ; VA? Du var riktigt ung när du fick barn du då? EN STOR ELOGE till dig du är så otroligt duktig stark tjej!
JAG; njaa kanske ?  16 när jag vart gravid:)

värmer att höra att man är duktig.

Tack för mej ! hej.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0